Κλάσματα χωρίς τπε

Απρίλιος 15, 2008 at 8:28 μμ 3 Σχόλια

Μετά την επιμόρφωση, επέστρεψα σχολείο. Τάξη: Ε’. Μαθητές: 25. Βιβλίο μαθηματικών: με πολλά προβλήματα (όχι γνωστικά, παντός είδους) , με σκόρπια ύλη (κλάσματα από δω κι από κει) και επειδή έχω μια αδυναμία στα μαθηματικά (την προσωπική μου εμπειρία θα σας πω σε άλλο post αργότερα) και δη στα κλάσματα, είπα  να δουλέψουμε με φωτοτυπίες (οι σωτήριες της εκπαίδευσης) πάνω σ’ αυτά. Μάλιστα, ήθελα να βάλω και μεγαλεπίβολο τίτλο: «Τα κλάσματα σε 10 απλά μαθήματα» τρομάρα μου!!! (κατοχυρώνω τον τίτλο…)

Τα πράγματα φυσικά δεν ήταν τόσο απλά, όσο ήθελε ο ενθουσιασμός μου. Πρώτα πρώτα δέκα μαθήματα δεν έφτασαν (ακόμη τα παλεύουμε). Οι μαθητές για τους δικούς τους λόγους και την κούρασή τους, ζορίζονται και η κατανόηση των κλασμάτων ποικίλει (όπως και το επίπεδο των μαθητών). Οι πρωινές ώρες αναλώνονται στα κλάσματα που ναι μεν αρέσουν πια σε όλο και περισσότερους μαθητές, τι άλλο όμως προλαβαίνεις να κάνεις μες στην ημέρα;;; Ανακαλύπτεις κιόλας ότι δεν εξωτερικεύουν άνετα και τις απορίες τους (γιατί κάπου, κάπως, κάποτε ο τάδε και η δείνα τους είχαν κοροϊδέψει), οπότε «κλάφτα Χαράλαμπε»…

Η προσπάθεια, φυσικά συνεχίζεται, με απουσία ΤΠΕ, γιατί το σχολείο δεν διαθέτει εργαστήριο και οι τρεις υπολογιστές του ολοήμερου βρίσκονται σε άλλη τάξη, και γιατί ακόμη δεν έχω εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα για φορητό υπολογιστή (ως εποπτικό αρχικά, πού ως εργαλείο…).

Ελπίζω όμως, και βλέπω μια αργή βελτίωση (αυτή δε μας τρέφει άλλωστε;) και θα σας κρατήσω ενήμερους μέχρι το τέλος της χρονιάς για το τι γίνεται.

Τον πόνο μου ήθελα να πω, που ίσως να είναι κι άλλων πόνος. («αδιάκριτες» ερωτήσεις για το σε ποιο κεφάλαιο είμαστε στο βιβλίο, δεν γίνονται δεκτές γιατί πρέπει μετά να ρωτήσουμε κι εμείς και το αποφεύγουμε για ψυχολογικούς λόγους)!!!

 

Advertisements

Entry filed under: Χωρίς κατηγορία. Tags: .

Πολλαπλασιασμός με το 10, 100, 1000, …… Το τάνγκραμ

3 Σχόλια Add your own

  • 1. gkremmy  |  Απρίλιος 15, 2008 στο 8:46 μμ

    Δεν ξέρω, αλλά ξαφνικά αισθάνθηκα καλύτερα. Δεν υπάρχει αμφοβολία πως μόλις βλέπουμε τα χειρότερα, ανακουφιζόμαστε.
    Πάντως το ζητούμενο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές και όχι να «συμπληρώσουν τα κουτάκια» του βιβλίου.
    Το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ με τα τριτάκια μου είναι ότι δεν ενδιαφέρονται. Σφίξανε και οι ζέστες…
    Ευτυχώς έρχεται η Ανάσταση!!!

    Απάντηση
  • 2. gkremmy  |  Απρίλιος 15, 2008 στο 8:48 μμ

    Και κάτι άλλο: Αν είχες ΤΠΕ, τι θα έκανες για τα κλάσματα; Πίτσα ή τούρτα;

    Απάντηση
  • 3. elenaell  |  Απρίλιος 15, 2008 στο 8:52 μμ

    Α, δηλαδή αυτά που διάβασες είναι χειρότερα από την τάξη σου;
    Κοίτα, προτιμώ την τούρτα και μάλιστα τις σχεδιάζω στον πίνακα. Και επίσης τους λέω ότι έχουμε ταψάκια γαλακτομπούρεκου που δεν τα έχει χαραξει ο ζαχαροπλάστης…

    Απάντηση

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Πρόσφατα άρθρα

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Αρέσει σε %d bloggers: